سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

آخرین پرچم دار کمپانی هواوی، لقب Ascend P6 را برای خود برگزیده است. این پرچم دار تازه نفس با ضخامت 6.18 میلی‌متر، لقب نازک‌ترین تلفن همراه هوشمند را به خود اختصاص داده و به خاطر ظاهر فوق العاده زیبایی که برگزیده، شایسته دریافت عنوان زیباترین پرچم دار نیز است.

 

بدنه Ascend P6 فلزی براق بوده و ظاهر آن به زیبایی زیبنده شده است! در این اسمارت فون از یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی با وضوح اچ دی 4.7 اینچی بهره گرفته شده است و هواوی برای کاهش ضخامت گوشی، از یک نمایشگر با تاچ سلولی بهره جسته تا Ascend P6 بتواند عنوان زیباترین پرچم دار را از سایر رقبای خویش بستاند!

 

دوربین به کار گرفته شده در این پرچم‌دار، 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم 5 مگاپیسکلی آن نیز بر مشخصات و شاخصه‌های مثبت این پرچم‌دار افزوده است. همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی Ascend P6، می‌تواند تا فاصله 4 سانتی‌متری از یک سوژه، در حالت ماکرو عکاسی نماید. باتری به کار گرفته شده در پرچم دار تازه نفس کمپانی هواوی، 2000 میلی آمپری بوده و وزن آن تنها در حدود 120 گرم است.

 

کمپانی هواوی، Ascend P6 را با چند فناوری جادویی همراه ساخته تا بتواند علاوه بر زیبایی، گوشی نسبتا مناسبی را به کاربران اهدا نماید! به کمک یکی از این تکنولوژی‌ها که هواوی آن را لمس جادویی یا “Magic Touch” نامیده است، می‌توانید در حالی که دستکش بر دست دارید، با صفحه نمایش گوشی مشغول به کار شده، بدون اینکه از عملکرد پایین صفحه لمسی ابراز ناراحتی نمایید!

 

از طرفی دیگر، هواوی با افزودن چندین تکنولوژی و روش به Ascend P6 توانسته در میزان استفاده از باتری توسط گوشی، بهینه سازی و صرفه جویی‌هایی انجام دهد. سلول‌های باتری نیز تا 30 درصد نسبت به باتری‌های سایر تلفن‌های هوشمند بزرگ‌تر شده تا بدین وسیله هواوی جدی بودن خود را برای رقابت با سایرین اعلام نماید.

 

با کمک ویژگی AirSharing، می‌توانید فایل‌ها و اسناد شخصی خود را با سایر دستگاه‌های هوشمند به اشتراک بگذارید. Ascend P6 با نسخه 4.2.2 سیستم عامل اندروید گوگل همراه شده و هواوی رابط کاربری Emotion UI را نیز به آن افزوده است.

 

هواوی اسند P6، تا اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین به فروش رسانده می‌شود و در ماه ژوئیه بازارهای جهانی اروپای غربی را در خواهد نوردید!

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 1 تير 1392برچسب:, توسط سیبادو